Saturday, April 08, 2006

Mars - ytterligare en månad med lite mängd ...

Har skrivit lite dåligt här sista tiden och det har väl att göra med att jag inte ens hunnit träna som jag velat. Mars blev lite av en mellanmånad och om man lägger den till februari så ser det riktigt illa ut. Dock så ligger jag hur som helst bra mycket bättre till än förra året så man får väl inte klaga allt för mycket.

Sammanställning mars:

Simning: 22,8km, 9.33h (10)
Cykel:16,9mil, 9.35h (7)
Löpning: 127km, 10.38h (12)
Styrka: 1.50h (5)
Tid: 37.35h (25)

Nu hoppas jag att jag kan komma igång med att cykla ute så ska det nog bli fart på dököttet. Med en så långvarig och envis vinter börjar det suga ordentligt i cykeltarmen. Att cykla på min fina trainer är visserligen roligare än på en traditionell men det är ju inte i närheten av "riktig" cykling. Jag har ju i alla fall fått lite valuta för pengarna jag la ut på trainern ;)

Positivt är att kroppen känns bra och jag känner att formen finns djupt där inne. Får nu hoppas April blir en supermånad!

1 comment:

Anonymous said...

Tjenare
Ramlade in på din sida...har fått för mig att du kommer ifrån Motala från början?
Har själv tänkt börja med Triathlon...några bra nybörjartips?
/Mathias