Monday, November 27, 2006

Taskig timing ...

... ska man inte ha i den här sporten när det gäller att få ut mesta möjliga. Jag har under några veckor nu jobbat rak vecka (hemma mellan 16 och 17) då jag gör praktik på ett ställe med de öppettiderna. I vanliga fall jobbar jag varierat dag och kväll och det är stor skillnad på träningsplaneringen. Jag trivs inte riktigt med jobba-träna-äta-sova-modellen som det blir men snart är jag tillbaka på mitt vanliga schema :) Med kontorstider är det lite lurigare att tima in mat/träning/socialt liv så jag är glad att jag inte jobbar så jämt.

I det stora hela går det bara fint och jag är på gång nu känner jag. De tester jag gjort visar att jag på en ganska anständig nivå redan nu så det är väl bara fortsätta enligt planen så ska det nog bli bra det här. Jag har också beställt en ny leksak som jag förmodligen får efter nyår ... ledtråd: den har två hjul!

No comments: