Wednesday, July 26, 2006

Nära...


I morgon åker jag ner till Kalmar för att börja ladda inför det stora loppet på lördag! Jag har haft det lite körigt senaste dagarna och jag måste packa i kväll så det blir bara en liten snabbis nu. Allt ser riktigt bra ut och jag är supernöjd med senaste veckornas träning. Kroppen svarar fint och går det inte bra nu kan jag i alla fall inte skylla på att jag var dåligt tränad. Jag har också fått hem mina nya tävlingshjul och var ute och provkörde dessa igår och idag. Känns kanon och med ny kassett och kedja kan jag heller inte skylla på utrustningen ... Hmm... hoppas jag inte behöver någon ursäkt ;) Jag är lite försiktig med uttalade tidsmål men jag vill nog simma på 1.10 och springa på under 3.45 i alla fall. Sen får vi se hur det går resten av dagen. Jag hoppas kunna få till ett lyckat lopp och att jag är stark hela vägen. Jag längtar!!!!!!

Örebro lokaltidning Nerikes Allehanda gjorde ett litet reportage om klubben igår också. Vi är fyra stycken totalt som ska köra. Se www.nerikes.se

No comments: