Tuesday, January 31, 2006

Januari

Sammanfattning av träningen:
(Antal pass inom parentes)

Simning: 30,5km, 13.05h (11)
Cykel: 36,1mil, 14.51h (12)
Löpning: 116km, 10.32h (11)
Styrka: 2.25h (8)
Tid: 45.15h (27)

Kuriosa: 5274 höjdmeter på cykeln.

Ja, vad säger man. Bara en gång förut har jag haft en månad med fler träningstimmar och det inkluderade 90 mil på cykeln. För att vara en vintermånad så är 45h en hel del. Jag har i stort sett tränat som planerat och jag känner mig nöjd! Allt har gått över förväntan och motivationen är på topp! Till och med cykling på trainer har varit OK. Angående det så kan jag förresten rekommendera trainern Elite Realaxiom. Inomhuscyklingen är MYCKET roligare med den jämfört med en "vanlig". Jag hoppas jag nu kan lägga fler månader med samma kontinuitet bakom mig så ska det nog bli bra det här :)

No comments: