Friday, October 23, 2009

Norseman 2010


Ja, då vet man vad det stora målet för nästa säsong är :) Tror det är första gången jag drar hem en vinst i ett lotteri! Mer info om loppet på http://www.nxtri.com/
För övrigt så skäms jag nästan lite när jag tänker på mina kollegor i Puppy TS. De har öppet haft detta lopp i fokus sedan de började med triathlon och tyvärr fick de inte vara med den här gången. Själv slängde jag in en anmälan för skojs skull och brydde mig inte så mycket om jag skulle få plats eller inte. Jag lider med er grabbar men jag är i alla fall glad över att ni bet ihop och i stället anmälde er till Ironman Schweiz. Kämpa på boys!

5 comments:

Härdfeldt said...

Grymt Micke! Det blir en rejäl utmaning:D

Odda said...

Verkar som en grym utmaning!

That fat swimmer said...

Tur är väl ett relativt mått i detta fall! :-)

Anonymous said...

Wow! Coolt, Micke!

Vill höra mer om det, vi hörs senare på telefon!

Messa mig ditt nummer, jag har råkat tappa bort alla nummer! :-)

Mvh Niclas Bernhardsson

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu