Thursday, May 17, 2007

2 dagar till race

Hola!

Jag har nu tillbringat ett par dagar pa on och allt kanns bra! Resan hit var lite seg men val pa plats och med lite mat i magen sa var allt bra igen. Cykeln kom fram bade tillsammans med mig och i oskadat skick sa det var riktigt skont.

Onsdagen gick at till att satta ihop cykeln och cykla en svang. Under eftermiddagen sprang vi till simstarten och simmade banan ett varv och sprang tillbaka igen. Idag torsdag sa har vi simmat ytterligare ett varv och sa har vi varit pa La Santa for registrering och info. Vi har ocksa akt bil storre delen av cykelbanan.

Lite tankar sa har tva dagar innan loppet. Min form ar grym! Jag tror verkligen jag lyckats med toppningen och det i kombination med att allt annat flyter pa gor att det ser riktigt bra ut det har. Vi bor bra, utrustningen funkar som den ska, maten ar fin och det kanns som om allt ar under kontroll. Cykelbanan ar tuff men inte avskrackande. Jag har gjort mina backpass hemma och ser fram mot att testa benen pa allvar :) Det ska enligt prognosen bli runt 25 grader pa lordag och det ar ju hanterbart. Det blaser ganska mycket i och for sig men det ar ju samma forutsattningar for alla. Kort sagt sa ar jag valdigt optimistisk.

Tack for alla lycka till och jag hoppas ha mojlighet att skriva en lagesrapport ocksa i morgon kvall. Ha det bra allihopa!

1 comment:

Anonymous said...

Lycka till Micke!
/Roger