Tuesday, May 22, 2007

Hemma igen

Efter en lång resa från Lanzarote är jag äntligen hemma igen och börjar smälta intrycken lite smått. Jag har nu kollat resultatlistan och det visade sig att jag blev näst bästa svensk och att jag kom på 147:e plats bland herrarna. Det är jag faktiskt nöjd med!

Något annat kul var att relativt sett var löpningen den bästa grenen och det är grymt inspirerande inför kommande utmaningar.

Benen gjorde ganska ont i söndags och igår men idag är jag bra återhämtad och det är nog också ett tecken på att jag är bättre tränad i år än förra.

En lång tävlingsrapport är under konstruktion och dyker upp på hemsidan under veckan.

Tack för alla inlägg i blogg och gästbok. Jättekul!

3 comments:

Anonymous said...

Kul, och grattis till de fina framgångarna!! Själv börjar jag bli riktigt nervös och misströstar mest hela tiden. Men det är kanske normalt inför sin Ironman-debut...

//Larsson
(http://hem.bredband.net/triathlon/)

Anonymous said...

god start

Anonymous said...

Ja, formentlig sa det er